Nasz zespół

Tadeusz Żórawski

Specjalista w dziedzinie komunikacji marketingowej, planowania mediów, zaawansowanych badań postaw konsumenckich i analiz reakcji konsumentów na nowe technologie. Ma 22 lata doświadczenia w domu mediowym (Universal McCann, wcześniej funkcjonujący jako dział mediów agencji McCann-Erickson Polska). Karierę zaczynał od stanowiska junior media plannera, następnie awansował na stanowiska media planner, senior media planner, media manager, media group head, strategic media planning director, research director, a od października 2005 roku był prezesem zarządu spółki Universal McCann. W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju wielu marek z różnych kategorii produktowych, m.in. dla marek firm takich jak Nestlé, General Motors, Polkomtel, Gillette, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland, GlaxoSmithKline, Boots Healthcare, Polpharma, Boehringer Ingelheim, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski, Bakoma, Jutrzenka Colian. Aktywnie wprowadzał do oferty firmy zaawansowane badania konsumenta, m.in. badania neuromarketingowe, wykorzystujące metodę czasów reakcji, eyetracking i zaawansowane modelowanie ekonometryczne. Dla klientów przeprowadzał również prezentacje analiz z dziedziny nowych trendów technologicznych i ich zastosowania w marketingu konsumenckim, psychologii podejmowania decyzji konsumenckich i ewolucji zachowań konsumenckich w świecie technologii cyfrowych. Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych nowym trendom w marketingu, w Polsce i z granicą (w Grecji, Turcji, Indiach). Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research wręczonej podczas kongresu World Marketing Congress 2014 odbywającego się w Indiach. Współpracował w charakterze wykładowcy z instytucjami zajmującymi się szkoleniami kadry menedżerskiej, zarządczej i marketingowej, m.in. ICAN – instytutu założonego przez wydawcę Harvard Business Review Poland, Szkoły Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego, wiodącej firmie szkoleniowej House of Skills. Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej (Marketing w Praktyce, Brief).

Anna Gorczyca,
group account director

Pasjonatka mediów z najwyższymi ocenami satysfakcji od Klientów. W branży od 2005 roku. Wcześniej pracowała w ZenithOptimedia, gdzie zarządzała jednym z zespołów obsługujących L'Oreal Polska - segmentem marek aptecznych (Vichy, LRP), fryzjerskich profesjonalnych (L'Oreal Professionnel,Kerastase) oraz marek luksusowych (Lancome, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent). Wcześniej była związana z MPG, gdzie pracowała przy wprowadzaniu na rynek Liberty Direct (kampanianagrodzona EFFIE), czy też realizowała kampanie direct response dla Link 4. Pracowała również dla Canal+, Open Finance oraz klientów z branży farmaceutycznej.

Artur Wójcik
Senior Account Manager

Pracę w branży mediowej rozpoczął w 1996 roku. Był strategic planning directorem w PanMedia Western (obecnie MullenLowe Mediahub), pracował też m.in w MediaComie, MediaVest i The Media Edge (obecnie MEC). Posiada cenne doświadczenie w pracy po stronie klienta. Przez kilka lat pracował na stanowisku media managera w Banku Zachodnim WBK. Jest absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Anna Kowalczyk ,
Media Planner/Buyer

Od 2015 związana z domem mediowym PHD. Realizuje kampanie marketingowe dla klientów z wielu branż. Specjalizuje się w planowaniu i zakupie kampanii telewizyjnych, internetowych i OOH. Odpowiadała również za koordynację działań mających na celu budowę pozytywnego wizerunku i realizację strategii marketingowej powierzonych Klientów. Ma doświadczenie w pracy dla takich branż jak m.in. finanse (Deutche Bank), FMCG (Perfetti van Melle) czy kosmetyki (Cederroth). Ukończyła Politechnikę Łódzką na wydziale Chemicznym. (Inżynier technologii chemicznej).